Handekuzeyyy benim kızım da 49 cm doğdu 4 aylık 60 cm önemli olan doğum boyu ile şuan arasında düzenli artış göstermesi ki ailemizde kısa boylu kimse yok ailelerimizdeki erkekler minimum 178, kadınlarımız 165 ve anne baba olarak ben 170 eşim 185. Ancak Kızımız şimdilik minyon ilerliyor çünkü minyon doğdu 🤗dert etmeyin gelişimi iyiyse sorun yoktur.