Handekuzeyyy o kısa diyenleri ne ilgilendiriyo acaba.doktorun gelişimiyle ilgili bı sorun görün görürse zaten uyarır gerekli vitamin yada ne yapil.asi gerekiyorsa yapar.bide genetik denen bişey var.kocam 170 var yok ben 160 benm çocuk 2 metre olcak halı yok kısaysa kısa.devede de boy var diyin geçin.