Mehmetmoms canım merhaba , bizimde rota aşısından sonra sırtımız yere gelmedi.. süte alerjisi var mı bilmiyorum.. önce sık sık öksürmeyle başladı idrar tahlili verdik bağırsak enfeksyonu dedi antibiyotik verdi .. şurup verdi .. hala düzelemedik .. kakası mukuslu ve günde 6-7kez kaka yapıyor. Çiş yapmayı bıraktı .. şaşırdım napacağımı 🥺