Mehmetmoms benim oğlumda da var süt alerjisi. Doktor rota zamanı bu durumdan bahsetmişti ilk dozu yapmayı önerdi. Eğer bir sorun yaşarsak diğer dozları yapmayalım dedi. Bahsettiğiniz durumları yaşayabileceğimizi bize de söylemişti. Ama her süt alerjili çocuk da aynı şeyler olmayabiliyor deneyelim dedi. Biz de yaptırdık herhangi bi sorun yaşamadık. Size çok geçmiş olsun. Endişenlemeyin siz de takiplerini yapın umarım kısa zamanda atlatır bebeğiniz.