Benim kiziminda hem reflu hem alerjisi vardi cok kusmasada cok huzursuzdu kucagimda uyurda yataga koyunca aglardi surek her uyku oncesi 5-6 kere aglarak uyanirdi 20 gunlukken gaviscon instat kullandik hergun 3 kerr serum fizyolojikle burnunu temizliyodum yoksa tikaniyodu 4,5 aya kadar kulladik bende diyet yaptim 4,5 aydan sonra yavas yavas duzeldi kati gidaya gecince baya rahatladi merak etmeyin gecici bi durum ama tabi yinede can sıkıcı bı durum zamanla düzelicek