Toprak2509 merhaba 3 ay sendromu diye bişey varmış bebecikler dünyayı tanıyorlarmış meme reddi ağlama zayıflama durumu ondanmış sevgili doktorum öyle dedi benim kızımda 400 gr aldı geçen ay. 4 aylığız bu ay geçen aydan daha iyi dedi mama başlayacaktı yoksa bu ayda atak yani büyüme dönemi yine çok bişey bekleme dedi her ay çocuk kilo alacak diye bi durum yokmuş fakat sınırın altındaysa mama değişikliği biberon emmiyorsa biberon değişikliği öneririm🌺