Toprak2509 Bu ay sadece 300 gr almış. Halbuki biz daha fazla aldığını düşünüyorduk. Mama da yemiyor 4 aylık. Zaten 2000 kg doğdu. Çok üzgünüm yaşayan var mı. Düzelir mi.
MssKrks Toprak2509 Düzelir Tabiki neden düzelmesin üzülmeyin sakın. Sık sık emzirin eğer emzirmiyorsanız düzenli mamasını verin. Eğer içmiyorsa başka bir mama markası deneyin belki sevmediğinden içmiyordur
Fatma2112 Toprak2509 benimde 3 aylık canım bugünb sağlık ocağına gittim 1 ayda 200 gr almış mama takviyesine başladık ve çok korkuyorum acaba sütten açılır mı diye
Elifinannesiii-11 Toprak2509 beş aylıgız benim bebeğimde 300 gram almış iştahsız bir bebek kaşık maması başlattı bize doktor
Dyguak Toprak2509 suan kaç kilo canım bebeşin. Bnm bebeğimde kilo almıyor vede baş cevresi genişlemiyor kilo almadıgı için mi diye düşünüyorum bnde mamayı zorla yediriyorum dediğin gibi 10 20 cc anca
Toprak2509 MssKrks mama yese keşke hepsini denedim. Aptamili biraz yedi anca 10-20 cc yedirebiliyorım. Onu da biberonla agzıba sıkıyorum damla damla kendi emmiyor
Toprak2509 Elifinannesiii-11 bizede 10 gün sonra tekrar bakacak kan tahlili ve mama basarız dedi ama mama yemiyor ki keşke yese ☹️
Elifinannesiii-11 Fatma2112 günde iki defa ver dedi canım. Tahıllı pirinçli olanlardan ver dedi. Ben de herobabynın meyveli pirinçlisini aldım. Sabah ve ikindi saatlerinde veriyorum. Porsiyonu büyük. Ben o porsiyonun çeyreğini yapıyorum.
Elifinannesiii-11 Toprak2509 benim bebeğimde mama içmiyor doğru düzgün. Sevdiği hiç mama olmadı🤦🏻♀️ Keçi sütlü mamalar hariç çoğu mamayı denedim. Biberon değiştirdim. Şuan biberon lansinoh kullanıyoruz çok güzel bi biberon mama da aptamil
Fatma2112 Elifinannesiii-11 ya bende aptamil kullanıyorum da manayı ben kaşıkla veriyorum sütten açılmasın diye bana ne kadar su ve kaç ölçek mama kuracağımı söyler misiniz doktor günde 3 defa vereceğimi dedi de ben eczaneye sordum bardağın dibinden az bişey geçecek şekilde su 2 ölçek mama dedi de ben o şekil verdipimdendir bebeğim süt pek içmiyor korkuyorum 😔😔😔
Elifinannesiii-11 Toprak2509 biz de az da olsa yaradı. Lansinoh biberon çok güzel yumuşacık ucu var deneyin ☺️
Toprak2509 Fatma2112 biberonla değil kaşıkla ver ozamn alışmaz. Kilo alımı iyi değilse mecbur vereceksin yapck bişey yok zaten kilosu normale dönünce bıraktırrır doktor
Elifinannesiii-11 Fatma2112 her 30 ml suya bir ölçek mama koymalısınız. Bu şekilde hazırlayın içerse devamını getirin içerse tekrar mesela üç kere içtiyse 90 ml suya 3 ölçek mama katın karıştır kaşıkla ver canım. Kaşık biberonlar var onlarla kolay olur bir bak istersen ☺️