Marjinal_Anne2 FrenchPress ya ben sürekli veriyorum bir de bizde artık yavaş yavaş beyazıma geçiyoruz , sürekli omlet tarzı yapıyorum karışık omletler netten bakıp 🙊😂 beyazında da bir reaksiyon göstermedi zaten artıracağım cğnkü yazık günah ya üzülüyorum beyaza 😂
Mom9 FrenchPress ben 10.aydan itibaren vermeye başlamıştım. Doktor yeni yapılan çalışmalar da 10.ayda uygun olduğunu söylemişti. Tek bi farkla yumurta akı 3 gün yerine 10gün denenmeliymiş. Alerji belirtisi geç verebiliyormuş
Ceyo0666 FrenchPress artık 1 yaşına kadar beklenmiyor 9 ve 10 .aylarda pankek de felan deneyin sıkıntı çıkmazsa deneye deneye gidin bende böyle başladım 11 aylık yiyor kizim 9 aylıkken verdim vermediğim zamanlarda ertesi güne kendime omlet yapıyordum