Sarikuzumalp FrenchPress bende hep atıyordum malesef 1 yaşında vermeye başladım beyazını arkadaşlarım hep 10.ayda falan başladı. Beyazı daha proteinliymiş. Bende 10.ayda başlasaydım keşke diyorum aslında deneyip verebilirsiniz 😊
FrenchPress Snmtt Tamamdır yarın sabah bakalım deneyeceğim farklı yumurta tarifleri var mı yaptığınız
Snmtt FrenchPress ben her gün farklı yapıyorum sıkıldıkça değiştiriyorum favorisi yumurtalı ekmek. Ispanaklı peynirli, havuçlu,patatesli, kaşarlı,zeytinli yapıyorum. Pankek yapıp içine koyuyorum. Beyazını da koyunca seçenek baya artıyor
Deletedmom_50 FrenchPress yumurta kabuğu kırıldığı andan itibaren hemen bayatlamaya başlar ve hızlıca bakteri üretir. Yumurtaları günlük kullanın, biriktirmeyin. Cildinize dünden kalmış yumurta beyazını sürmeyin. Haliyle yemeyin de. Tehlike arz ediyor 😊
Snmtt FrenchPress valla ilk başlarda kendim yapıyodum ama güzel tutturamadım artık ekşi maya ekmek alıyorum onu veriyorum 🤷🏽♀️
Zeynepalya_ve_annesi FrenchPress can kavanoza biriktirip ertesi gün kek börek yada omlet yaparken kullanıyorum
Gunes55 FrenchPress yazik ama hergun hergun yumurta beyaziyla ne yapacaz bacim. Buzluga konsa lazim oldukca degerlenir diyecem o da yok. Ben zaten yumurtadan haz etmem. Haftasonu esimin yumurtasina ekliyorum. Hafta ici cop malesef
Marjinal_Anne2 FrenchPress kzım 9ay 12günlük bende sürekli omlet tarzı vs yapıyorum o yüzden sarısnı kendisine beyazını da kendime bir yumurta ile kullanıyorum
FrenchPress Marjinal_Anne2 ben bugün verdim beyazını bakalım ne olacak 🤔 her gün yumurta veriyor musunuz? Arada ara veriyor musunuz?
Marjinal_Anne2 FrenchPress ya ben sürekli veriyorum bir de bizde artık yavaş yavaş beyazıma geçiyoruz , sürekli omlet tarzı yapıyorum karışık omletler netten bakıp 🙊😂 beyazında da bir reaksiyon göstermedi zaten artıracağım cğnkü yazık günah ya üzülüyorum beyaza 😂