Gorkemkc Yaren1annesi1 kız yanlış yazmışım ilk çocuk için 300 tl 2. Çocuk için 400 tl toplam 700 alırsın
Eylul1811 Gunes6510 doğum parasının başvurusunu yapmış olmalısın ki 300 TL gözüküyorsa ama süt parasını diyorsan onu hastanede yapmış olmaları lazım
Gorkemkc turkan-04 herhangi bi ayı yok canım doğum yaptıltan sonra alabilirisn 1 kez veriyorlar sadece
Zsnbr berenyigit06 süt parasını nasıl alıyorsun ki biz 2 aylık olduk ama hc öyle bişey duymadım sdce PTT’den 300 TL yatacak on biliyorm
Gorkemkc Peramoms başvuru yapmadıysan eğer ptt yede yatmaz canım önce başvuru yapıcaksın yaklaşık 40 gün içindede ptt ye yatıyor
Gamzesylu-06 berenyigit06 başvuru yaptım bende hala yatmadı acaba e-devlettemi gözükmüyor süt parasınıda alabilirmiyim hala
berenyigit06 Gamzesylu-06 süt parası için başvuru yapmanıza gerek yok o doğumdan sonra 1 hafta içinde ptt ye yatıyor doğum parası içinde bulunduğunuz il yada ilçenin aile ve sosyal hizmetler il veya ilçe müdürlüklerine başvuru yapıyosunuz
Gamzesylu-06 berenyigit06 1 sene oldu doğum yapalı süt parası hala duruyormuki öbürünü aldım ama birde ben alabilirmiyim süt parasını