Gorkemkc merhaba post yeni rastladim bisey sormak istiyordum. Bu süt ve doğum parası nasil oluyor. Benim sigortam yok. Eşim bagkurlu ama yatırmıyor. Yani ikimizde sigortasız görünüyoruz. Hangisinden faydalanabiliriz? Bide doğum yaptıktan sonra suresi varmi basvuru yapmak icin? Benim 1 sene oldu da. Oglum yeni 1 yasina girdi 4 gun once.