Asel-pinar ayy canım benim çok kötü olmuştu kızım 5,6 aylık olana kadar doğru düzgün iyileşmemiştim ağrılarım vardı oturmazdım ayağımı uzatarak hep yerdim cinsel işişki bile yoktu 5 aylıkken falan doktora gittim görünce dpktorun kendisi bile şaşırdı çok dikişin var ve hala iyileşmemişsin dedi sen düşün yani sezeryan olsaydj belki bukadar zorlanamazdım