MihrimahRabia benim bebeğime de doktor tadımlık şeyler verebilirsin dedi 4. Ayımız bitecek ama ben bişey verme taraftarı değilim hem anne sütü hem mama alıyor kilosu az gelmişti o yüzden sanırım başla dedi çok direndim sadece anne sütü ile beslemeye kilo almayınca doktorumuz mama önermişti sonra ek tadımlık şeyler ver yoğurt elma suyu vs gibi