MihrimahRabia 4. Ay için ek gıda çok erken. Biz 5 buçuk aylık başladık ek gıdaya mama yedeğimiz için. Bu zamanlarda zor sindiriyor. 4 aylık çok problem yaşayabilirsiniz. Acele etmeyin zaten ömrü boyunca yiyecek. Mama yiyenlerin erken başlama sebebi ise, fazla şişirdiği için sanırım. Sağlık ocağı öyle demişti. Anne sütü ile kilolu olan çocukta bi sorun olmuyor ama mama çok kilo yaptığı için erken başlatıyorlar demişti. Benim kızım 4 aylıktı 7 kiloydu doktorumuz çok buldu ve mamayı azaltmamızı söylemişti şuan 6 ay 10 günlük 10 gün önce gittik 8 buçuk kilo