EdaDeniz Kolyenin içeriği çok önemli, ağrı kesici dozu olduğu için kontrollü kullanılması gerekiyor diye biliyorum. Bugün kolyesini taktik dış çıkarma sendromlarimiz başladığı için
EdaDeniz Mlkmhrrm erkek kardeşim hediye aldı bize ama öğrenir yazarım.kolye biraz rahatsız ediyor gibi bileklik hem dozu hem de rahatlığı için daha olabilir geliyor
KumsalRoza Mlkmhrrm doğduğu gün takmıştım kolyeyi.kızım hic bi zaman huzursuz bi bebek olmadi.4 tane diş çıkardı.haberimiz bile olmadı neredeyse.e bebekten sertifikalı almıştım. Ama ilk günden taktığım için mi kızım sakin yoksa kızımın yapısı mi bu bilemiyorum😊
BugraCan27 Mlkmhrrm ben kehribar kolye kullanıyorum gerçekten de sakinleştiriyor benim bebeğimin çok huysuzluğu vardı onu takınca sakinleşti eşim almıştı
Purely Mlkmhrrm orjinal almak çok önemli canım Totsandmore diye bir site var sadece bunları satıyor hepsi orjinal 4 5 akrabam burdan aldı memnun kalmayan bir kişi yok bende haftaya sipariş vereceğim.
Perfect_woman Mlkmhrrm taktiktan 1-2 gün sonra salyamizi kesti huzursuzluğu bitti diş çıkarttık ne ateş ne iştahsızlık ne salya hiç bişi olmadı çok şükür oğlum 8 buçuk aylık 4 aylıktan beri kullaniyorum şu an 4 dişimiz var Instagramdan almıştım kehribarkolyecim diye bı site kadının adı Gamze Sedefoğlu orijinal sertifikalı hatta bu ürünleri sorduran olmuş birinci sınıf kaliteli kehribar demişler kesinlikle tavsiye ederim canım
Perfect_woman Mlkmhrrm taktiktan 1-2 gün sonra salyamizi kesti huzursuzluğu bitti diş çıkarttık ne ateş ne iştahsızlık ne salya hiç bişi olmadı çok şükür oğlum 8 buçuk aylık 4 aylıktan beri kullaniyorum şu an 4 dişimiz var Instagramdan almıştım kehribarkolyecim diye bı site kadının adı Gamze Sedefoğlu orijinal sertifikalı hatta bu ürünleri sorduran olmuş birinci sınıf kaliteli kehribar demişler kesinlikle tavsiye ederim canım
Alisaaaaa Perfect_woman bende istiyorum almayı kızım 4 aylık ama el bileğinde ve boynunda tehlikeli diye düşünüyorum. Ayak bileği için alsam tene temas etmeliymiş bileğine takıp çorap giydirdiğimde taşların izi çıkacaktır ona da kıyamıyorum. 🥴siz bebeğinizin neresinde kullanıyorsunuz? Ve kullandığınız yerde hiç sorun yaşadınız mı?
KumsalRoza Kmsal78 şubat indiriminden almıştım 60 70 civari sanırım.1 sene olmuş nerdeyse fiyatları değişmiştir galiba.
Mlkmhrrm BugraCan27 çıkıp bakma şansım yok canım bende elden almak isterdim ama artık İnternetten sipariş vereceğim