Derinmevzu20 Aysegulcannn Dermotrosyd deri kremi 2×1 Prednol krem 2×1 en fazla 10 gün kullanılır Hamazinc 6×1
hhanim Pitpitbebe merhaba ben sizin dediginizi gorup aldim ama tam karismadi sizin de oyle mi acaba kavanozda duruyor ama her seferinde karistirmak gerekiyor sizin de oyle mi oldu
hhanim Pitpitbebe evet cok guzel hametandan hamazincden falan cook daha fazla yumusacik yapıyor 😍 tesekkurler👍 sac bakim yağımın durdugu siseyi bosaltip ona koymayi deneyecegim direkt calkalayip kullanirim 🤷♀️ kavanozu calkalasam da tam karismadi benimki
SinemAlaz Aysegulcannn penaten krem alın hemen geçiriyor annem Almanya’da bizlere kullanmış teee o zamanlar bende şimdi oğluma kullanıyorum Harika bir krem
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Aysegulcannn 1 yaş döneminde hemen hemen herkeste oluyor gakiba ya neden olduğunu da bilmiyorum. Trosyd impetex ikisini karıştırıp ince tabaka halinde sürüyorsunuz, 3-4 defa günde hemen geçiyor. Geçmiş olsun. Bizde yaşadık çok zordu🥺
Aysegullyazz Benim bebegim de cok kotu pisik olmustu ne yaptıysam gecmedi doktoru travazol+ trosdyn karistirip sur dedi sabahına biseyi kalmamisti. 5 gunden fazla kullanmayin diye uyardi
AnneBebek1 Aysegulcannn Bunların hepsini kullandım defalarca tesadüfen mustela aldık o gece sürdüm sabaha hiç birşeyi kalmamıştı bizde çok çektik piştikten 2 haftadır biraz düzene girdi daha önce kan geliyordu resmen
Gzmskr Aysegulcannn benim bebek 1 aylık aynen bizimki de çok kötü pişik oldu.Ne kullandıysam geçmedi.Biri troysd kullan geçer dedi.Onu kullanıyorum gunde 2 kere cok azalma oldu