Aysegulcannn Merhaba,kızım 1 yaşında o kadar kötü pişik oldu ki titreyerek ağlıyo çok üzülüyorum ne kullandıysak geçmedi sudocrem arko fito hametan madecassol şuanda ekze mant üstüne sudocrem verdi doktorumuz aynı şeyleri yaşayan kullanan var mı geçmiyo :(
Haticebrar Aysegulcannn canim bizimde oldu yazık yavrum kasiyodu devamlı arko sürdük zeytinyağlı olanindan birde kantaron yağı iyi geldi birde gece bile sık sık degistirdim bezini
Pitpitbebe Aysegulcannn Eczaneden zeytin yağı 30 gram içine 3 gram çinko oksit karıştırmasını rica edin 20 lira bir fiyatı var çok iyi geliyor ama ekze mant ın yanında kullanın baya ağır herhalde. Pişik geçince de koruyucu olarak kullanılabilir
Aysegulcannn birprensesannesi_5050 her seferinde yıkayıp iyice kurulayıp hava aldırdığım halde böyle😔
Woody Aysegulcannn Bildirşmleşrn altında isminizin yazılı oldugu yere tıklayın. Oradan da özel tartışmalara
hhanim Pitpitbebe merhaba ben sizin dediginizi gorup aldim ama tam karismadi sizin de oyle mi acaba kavanozda duruyor ama her seferinde karistirmak gerekiyor sizin de oyle mi oldu
Senazrahmet Aysegulcannn direk eczaneden travazol krem al hemen geciriyor benim tek kurtarıcım başka hiç biri öyle gecirmedi
Oruchatice Aysegulcannn kahvaltılık sana yağları var ya ondan sür canım. Kulağa komik gelebilir ama benim çocugumun pişiği 2. Derece yanık kıvamındaydı. Atlattık ❤️
cansukursat Aysegulcannn ılık su ve pamukla silin sonra pamukla kurulayin ve sudocrem surun mumkun oldugunca kuru tutun ben oyle gecirmistim
Kvrckanne Aysegulcannn mantar mı oldu acaba ? Şimdi ilaç adı da vermek ne bileyim iyi mi olur kötü mü bilemiyorum. Benim kızım sürekli pişik olur hem de mantara çevirir. Doktor zayn diye bi krem vermişti onu sürüyorum geçiriyor
Enneeeee Aysegulcannn canım inatçı pisiklerde pudra iyi geliyor,benim kizimda dış döneminde öyle oldu en son pudra iyi geldi her açtığımda popsunu yıkayıp biraz hava alsın diye bekleyip sonra pudra sürdüm iki güne geçti.
ygmrslhgl Aysegulcannn Merhaba o kadar krem deneyip Fayda etmiyorsa bir de kullandığınız bebek bezini değiştirin isterseniz çare olabiliyor.