ali_aysen_karul öyle çünkü benim bebeğim küvezdeyken emzirmeye gidiyordum. Hemşire 15 20 dk sonra alıyordu benden. Ben biraz daha zorlayım içsin derdim. Doyduysa zorlama kusar derdi. Bazı günler sütüm çok oluyor farkındayım. Çok emdiğinde çıkarıyor. Normalde kusan bi bebek değil