ali_aysen_karul Arkadaşlar oğlum 1 buçuk aylık meme+mama şeklinde gidiyoruz dünden beri ne zaman emzirsem kusuyor. Mamada versem kusuyor. Fazlalığını mı çıkartıyor yoksa başka bişey mi var anlamadım gitti🤔 yardımcı olursanız sevinirim
Ayazmoms ali_aysen_karul fazla geldiğini çıkarır ama reflü de olabilir . Bizde var ve her yediğinde biraz da olsa çıkartıyor
Eslembaby-Cennetmomy ali_aysen_karul reflü olabilir biz 5 aya kadar küstüm bir kutu reflü ilacı bitirdik şimdi ilacı bıraktık doktor kontrolünde kusacak mi kusmayacak mi gozlemliyorum
Agustosbocegi ali_aysen_karul 5 aylık hala her beferinde olmasa bile kusma sorunu yaşıyoruz o aylarda her beslenleden sonra yaşıyoduk bu fazla beslenleden de olabilir çok gaz yutmasından da olabilir reflüden de olabilir 🤔🤔
Purely ali_aysen_karul yanı mesela 100 cc verdin 10 20 cc kadarsa fazlalıktır. Reflu de olabilir. Dik bir şekilde besle gazını mutlaka çıkar ve 20 dk dik tut. Eğer 100 cc verdin yarısını yarısından fazlasını kusuyorsa enfeksiyon olabilir ateş huzursuzluk var mı yok mu takip et.
ali_aysen_karul Ayazmoms ilk başlarda öyle değildi doymuyordu. Şimdi her iki göğsümüde emziriyorum yetmezse mama veriyorum ama yinede kusuyor
BirEylulMeselesii Agustosbocegi bizimki de 4 buçuk aylık hala kusuyo kustuğu için mi yavaş kilo alıyo acaba anlamadım
ali_aysen_karul Purely acaba üşüttü mü diyorum ateşini ölçüyorum normal. 36.5 çıkıyor. Emzirme danışmanı bana dedi ki her iki göğsünü 15 dk emzir arkadan 90 cc mama ver. Günde 8 kere bunu tekrarla. Ama tabiki ben her emzirdikten sonra mama vermiyorum. Çünkü aramıyor. Aradığında veriyorum
Eslembaby-Cennetmomy ali_aysen_karul emzirdikten sonra yatırmayın kaldırın 10 dk kadar dik olsun birde gazını mutlaka çıkarın bizim doktorumuz öyle demişti
Purely ali_aysen_karul neden dedi anlamadım çocuğun doymuyor muydu. Malesef genel olarak mama içen çocuk kusuyor zaten canım ağır geliyor ayrıca da memeden ne kadar istiyorsa emiyor ama biz istediğinin fazlasını da veriyoruz bazen. Beim oğlum az emdi mama ile büyüyor 10 aylık 7 ay bitene kadar kustu
ali_aysen_karul Purely iri bi bebek olduğu için emzirdikten sonra mama ver dedi ama yavaş yavaş mamayı bıraktırıcağını söyledi. Ben yinede günde 8 kere mama vermiyorum emdikten sonra aranırsa durmazsa veriyorum
Zgns ali_aysen_karul Benimde oğlum kusuyordu canım reflüsü vardi ama mamadanda olabilir mamayı değiştirip te deneyebilirsin bazı mamalar her bebeğe iyi gelmiyor hazımsızlık yapıyor olabilir
Sedatgkn Benim bebeğim de 26 günlük her seferinde olmasa da dik tutsam da kusuyor kesik süt şeklinde. Hep gazını da çıkarıyor. Reflü ise ilaç mı kullanılıyor haftaya kontrolümüz var doktora soracağım ama sizler neler yaptınız
Agustosbocegi BirEylulMeselesii reflü olunca yavaş aldırıyo galiba benimki reflü değildi gazdan yada çok yemekten kusuyomuş doktorun söylemesiyle diyorum o yüzden hep 1 kilo civarı aldı sizin ki ne kadar alıyo ki