Eslembaby-Cennetmomy Melisyamac evet canım tarifi uygulamadan aldım irmikli tarifler diye geçiyor 2 yemek kaşığı irmiği 1-1.5 bardak suyla pişiriyorum içine yarım elma ve armut cam rendeden geçirip içine ekliyorum biraz da keçi boynuzu pekmezi koyuyorum güzel oluyor severek yiyor valla belki erken bunun için ama bizim tadimlar bitti sayılır o yüzden veriyorum hem biraz kiloda geride kilo alsın diye
ErkekkAnnesii ayseeeey bizde 7. Ayımıza giricez 6. Ayından sonra başladım tadımlara yoğurt patates havuç kabak elma armut kayısı kompostası yumurta sarısını denedik genelde çatalla ezdim pütürlü verdim alışsın diye sonra karıştırıp verdim sebzelerden meyveli yoğurt gibi sabahları kahvaltıya başlayacam kendim lor vs. yapıp vericem kahvaltısına sonra bir öğün ve meyve ana yemeğimiz anne sütü 😂 muzu denemedik daha 💩 problemimiz vardı yeni yeni düzeldi gibi şükür onuda denicem her verdiğime zeytinyağı koyuyorum gece maması yapmayı düşünüyorum yani çok şey var yapacağımız deneyeceğimiz çorbaları deneyecem yani denenecek çok şey var bakalım böyle böyle gidiyoruz dene dene dene 😂
psikolog-anne Gaaak Hahah az önce biride çiğ yumurta mı veriyorsunuz diye sormuş üstlerde, yani çiğ yumurtayı biz yemezken şok oluyorum 😬😬😬
Prens_annesii Dorukmomy sağol canım buradaki kızlar hep haşlanması gerektiğini söylemişti o yüzden merak ettim
psikolog-anne Prens_annesii sebze deki besin mineralleri vitaminleri suya geçiyor haşlayınca, ondan dolayı buharda öneriyorlar. Ama illa suda haşlayacaksanız o suyu saklayın, püre in formunu o su ile açabilirsiniz mesela, ondaki vitaminleri de almış olur hem
ErkekkAnnesii Prens_annesii haşlanadabilir tabi öyle bir zorunluluk yok canım buharmış haşlamaymış ama buharda piştiğinde vitamini besinde kaldığı için daha iyi oluyor haşlandığında suya veriyor bende hep haşladım ama buharda pişirme aparatı alıcam öyle denicem bir süre ama başladığım zaman içindeki suyla açıyorum ben gene vitaminide alıyor
Beyazcikolata YeldaKuzey Malzemeler 1 lt süt ½ çay bardağı limon suyu Süt kaynadıktan sonra içine limon suyunu ekleyip bir iki defa karıştırın. Sonrasında ocağın altını kısıp 5-6 dakika daha pişirin bu sırada sürekli karıştırın ki dibine tutmasın. Altını kapatıp dağılmaması için karıştırmadan üstünü örtüp 2 saat dinlendirin. Daha sonra temiz bir beze alıp bağlayıp süzülmeye bırakın. İyice süzülünce peynir altı suyunu buz küpü yapılan poşete koyup derin dondurucuya koyun peyniride buzdolabına koyun. Fazla yaparsanız buzluğa koyabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun minnoşa 🥰🎀
Beyazcikolata YeldaKuzey Tabikii ama verdiğim tarif lor peyniri labnenin içerisine marketten alınan peynir eklenip yapılıyor 🤔😨
Emelmirac Azatsmommy çorbaya gecmediniz mi? 6 bck ayligiz biz kahvalti oglen corba ikindi yogurt veriyorum. Kahvaltida da karistirmadan veriyorum hepsini ayri ayri
Hbaaknaun tubalinkooo 6 aylık olduk, tam da bugün havuçla başladık:) buharda haşladım çatalla ezip biraz zeytinyağı. İlk gün tadımımız güzel geçti zaten doyumluk değil tadımlıkmış 2 tatlı kaşığı kadar verdim:) yarın da havuçla devam
Mervearaskrl Busesrmz canım muzu benim bebeğim de çok seviyoruz ki sevmeyen bebek yoktur Yüksek ihtimal çünkü tatlı bi meyve kabız olursa kuru kayısıyı haşla püresini yap ver geçiriyor veya muzu yoğurda karıştır
ErkekkAnnesii Prens_annesii ya zaten aparatlar yeterli bence buhar makinesi bana göre gereksiz pahalı çok gerekli olsa alırdım tabi ama aparatlar zaten yetiyor aynı görevi görüyor sonuçta bende alıcam