ayseeeey Benim oğlumda 7 buçuk aylık şu anda sabah kahvaltıda bazen yumurta sarısı bazen onun için yaptığım köfte, bazen omlet falan yapıp yediriyorum. Öğlen meyve kokteyli yapıyorum cam rendede elma muz armut falan ne varsa yiyebileceği akşamda tarhana çorbası yoğurt yediriyorum çorbanın içine minik minik kırıntı gibi ekmek doğruyorum çok seviyo bu şekilde 🤗 bazen meyveyle çorbanın yerini değiştirebiliyorum 😃 bebek bisküvisi yapmış görümcem onu havanda ezip yoğurda karıştırıyorum öğlen öyle yediriyorum. Bazen sebze yemeği yada çorbası öyle gidiyoruz bakalım 🤗♥️