Damla29 ben az çok bi düzen olştrdm sayılr sabh kalkıyor ilk mamasını veriyorm çnki gece çok uyanmz.. Yarım saat snra yumrta haşlıyrm rafadan olark sarısını yediryrm daha snra öğle uyksna yatryrm. Kalktgnda meyve püresi veryrm.. Daha snra pirinç unu, bebe bisküvsi pişrmş oluyrm.. Daha snra uyuyor kalkıyo bazn çorba yapıyrm yoğrt çorbası, Sebze, balkabğı bnm kız pek sevmedi balkabağını.. Çorba yapmmşsam hero baby kaşık maması yada pirinç unu tkrr veryrm daha snra mamasnı veryrm yatıyorum 😊