Kızlarım 6 aylık olmak üzere kafam o kadar karışık ki, neyi nasıl yapacağım hiç bilmiyorum. Bu ay sadece yoğurt, meyve ve sebzeleri de tatlarını alabilmeleri için teker teker tattırmayı düşünüyorum. Örneğin üç gün havuç sonra üç gün balkabağı gibi. Yani bu ay sadece tadım yapacaklar karışık öğün vermeyeceğim. Yoksa vermem gerekir mi? 🤦🏼♀️ÇOK ZORSUN EK GIDAAAAA ÇOK YORUCUSUN ŞİMDİDENNNN 🤦🏼♀️🤦🏼♀️