Lalem0 Ya tabi kesinlikle haklısınız insanız ve sabır taşı değil ve biri ile uğraşmak bazen zor olabiliyorken aynı anda acıkan aynı anda uyumak isteyen ayninilhiyi bekleyen iki bebeğe tek kişi bakmak zor hatta bence iki kişi bile zor çünkü arada birinin değiştirip diğerlerini sırayla dinlendirmesi gerekir ki bakım yapan kişi de demotive olmadan kendine de vakit ayırıp hayatına devam edebilsin ama siz söyleyebileceğim şey 6.aydan sonra daha rahata erersinize,artık bir birey olduğunun ve bağımsız olduğunun farkına varıyorlar, birbirleri ile iletişime giriyor ve paylsimlarda bulunabiliyorlar,bırakın mama saatini kaka saati bile oturmuş oluyor ki ben şimdi tuvalet eğitimi başlamayı düşünüyorum yavaş yavaş ,diğer yandan emekleyip keşfetmeye başladıkça enerjisini atıyor haliyle daha mutlu ve yorgun olduğu için çabuk uykusu gelen bir bebek oluyor ,gündüz ve gece uykulariniz nasıl saatleri belli mi düzeni nasıl