Öncelikle söylemek istediğim bazı bebeklerin diğerlerine göre uysal olması ben bakıyorum hiç zorlanmadım diyende duydum aaaa neden annenlerde kalıyorsun ki evde kendin bak diyende oldu ama benimkiler aşırı gazlı ve sürekli ağlayan iki afacandı destekli yyumalarıda cabasıydı birakın iki kişiyi evde annem babam kız kardeşim erkek kardeşim hepsi destek olurken yeri geldiğinde bir çorbayı anca ocağa atabiliyorduk söylesem kimse inanmıyordu ama gelip görünce halimize acıyorlardı 😂dönem dönem kendi evim anne evi gidip geldik şu an 19 aylıklar 1.5 yaşından sonra bazı şeyler rayına gitmeye başladı en azından şimdi kendim bakabiliyorum ama şimdide kaynanam evden gitmiyor 😂 şu an lazım değil yha olduğundan memleketindeydi 🥴eğer imkanınız varsa destek alın karışırlar her şeye bir şey söylerler lafınızı esirgemeyin çünkü sinir hastası oluyor insan susmaktan 🤦♀️Ama yinede uykusuz desteksiz çok zor allah yardımcınız olsun