ilaydanurhvt suca Ben hataylıyım. Sabah 8:30 da deprem oldu bırda. Kızımı emzirmek için uyandım sallandık 4/5 saniye. Sonrada korkudan yatamadım zaten. Ülke genelinde mi oldu acaba
Bulut_pelin Deletedmom324 bende öyle inşallah tekrar olmaz. Valla aklıma o kadar çok kötü senaryo geldi ki kendimi değil evladımı düşündüm valla Allahım göstermesin beterinden saklasın inşallah
Cimcimelerinnnesi Ntugba evet küçük küçük te olsa sallanıyormuş hala o bölge allahım yardim etsin herkese 🙏
[silindi] suca Çanakkale Ayvacık'ta 5.3 büyüklüğünde deprem olmuş. Biz İstanbul'dayız ama cidden hissettik ve çok uzun sürdü 😞
Deletedmom61 Ntugba İyi yapmışsın hazırlamak lazım aslında ne zaman ne olacağı belli olmuyor ve biz bir şekilde hallederiz ama artık bebekleriniz var onlar için hazırlamamız lazım
kubraa72 mavisilegamzeli canım bnmde oğlum 1 buçuk aylık çok sallandı ev o kadar korktum ki anlatamam ama sırf oğlum için naparız die. Rabbim onlarla birlikte bizi korusun inş