sssonsuz Zsnbr alışıyorlar kuzum benimki de aynı öyle gezse oturunca anlıyo bak şimdi uyuttum yarım saate kalmaz uyanır illa 4-5 görecek sonra uyuyo ama şükür öğlene kadar
Zsnbr sssonsuz Bnmki uyumuyor bile anlamadım nasıl dayanıyor 5 buçuktan beri uyanık sn düşün artk bi bebek nasıl bu kadar saat uyanık kalır
sssonsuz Zsnbr ilk zamanlar bizde öyleydi 40 fan sonra en azından biraz uyumaya başladı valla vardıyeli dolandırıyoruz eşimle Allah yardımcımız olsun