Az da olsa gunluk bir rutin oluşturduk sanki…2 haftadır böyle gidioruz.Arada bazen saat farklilikları muhakkak oluyor tabi.Acaba sizin rutinleriniz nasil? Sizin bebeginiz de benimki gibi sık ve az mı emiyor?
06:00-Anne sutu 06:30-uyku 08:30-anne sutu 09:00-uyku 10:30-anne sutu-alt degisme,oyun,hikaye okuma vs. 12:00-uyku 12:30-anne sutu 13:40-uyku 14:00-anne sutu 14:30- uyku 15:30-anne sutu,oyun,muzik 16:00-uyku 17:00-anne sutu 18:10-uyku 19:30-anne sutu,oyun vs. 21:00-uyku 22:00-anne sutu 23:40-00:30-uyku 01:30-anne sutu 02:00-uyku 03:30-anne sutu 04:00-uyku
(alt degistirme,banyo,farkli aktivitileri uyanik oldugu vakitlere iliştiriyorum.)