Mrs_Ladybird yaramaz_bocegim yemedim içmedim ama hiç bişey düzeltmedi gaz ilaçlarını da çöpe attım probiyotik dışında 3 aylık olacağız biraz azaldı yine çok gazı var ama kendi çıkarıyor çok sıkıştırmadıkça en azından o çığlıklı zamanları geçti gibi
Ates_mami yaramaz_bocegim biogaia prebiyotik. En iyi prebiyotik zaten sizin sütünüz. Bize de maflor verildi. Ama vermiyorum. Karnına sıcak kirazçekirdegi ve masaj. Tamamen çıkıyor gazı. En önemli şey zaten masajı dogru ve düzenli yapıp gazın birikmesini önlemek. Siz en önemli kısmı atlıyorsunuz
Mom042 yaramaz_bocegim biz 1 bucuk aylik olana akdar 4 te baslar 10 a akdar aglar uyumazdi korkma kalici degil kolik saniyodum bende ama degilmis donemsel bence o kimyon ver bol bol ilik zeytinyagi ile masaj yao ben her bos aninda karnini ovuyodum sicaga yakin su iciyodum dolaptan bisey bile yemiyodum kendini sicak tut soguk seyler icip yeme
Ates_mami aaayazgc hiç saymadım. Ama her emzirme öncesi ve sonrası mutlaka yapıyorum. Gazını çıkarmadan bırakmıyorum. Youtubeda var gaz masajları.bende oradan izleye izleye birde 3.çocuk olunca artık baya Bi tecrübe kazandım. Gaz birikince sancı seviyesine geliyor. Sürekli yapıp çıkarınca birikme olmuyor. Huzursuz olmuyor diye düşünmeyip ara ara masaj yapıp o azıcık gazı bile çıkarmak gerekiyor. Masajı dogru yapınca gerçekten hiç ilaca veya ekstra birşeye bile gerek kalmıyor.
Songuldr yaramaz_bocegim canım ben 15 günlükte sonra gaz sıkıntısini çok çektim ilk başta metsille başladım küçük olduğu için daha sonra biogaia onunda faydasını göremedim daha sonra nurse herveays kullanmaya başladım bide sakın olduğu zamanlarda masaj yaptım ama ilaç konusunda ablam kendisi hemşire deneyerek bulmam gerektiğini söylemişti mesele biogaia bir bebeğe çok iyi gelirken diğer bebekte ise yaramayabiliyor nacize tavsiyem 🌸
Ggdefne yaramaz_bocegim aslında onuda kullanmak gerekiyor biz gaz damlasıyla ikisini 1kullandık 1ay baya iyi gelmişti biogaia