Merhaba bu postu fikir paylaşımı yapalım birbirimize fayda olur diye açtım 😔 benim bebeğimin çok gazı oluyor. Gazlı her şeyden kaçınıyorum çay kahve hiç yok süt ürünleri vs her şeyi kestim ama yine gazlı 😔
Gaz damlası biogaia kullanıyorum ona rağmen krize giriyor
Dönüşümlü olarak rezene anason kimyon tohumu içiyorum. Ama geceleri kriz geliyor 5e kadar uyumuyor sadece ağlıyor 😥 o esnada masaj yapmak pek mümkün olmuyor ya da ben yapamıyorum yatırınca sesi kesiliyor ağlamaktan. Biraz ayakta gezince hafifliyor sesi 😥 komşular da uyanıyor yatak odası çünkü.
Gece olsun istemiyorum çok uykusuzum kendimde değilim bebeğimi mutlu göremiyorum 😥 çözümünüz varsa hep birlikte paylaşsak faydalı olur belki ben gibi annelere 😔