Emirin_Annesi10 LokumAnnesii benimkide normal dedi aslında ama kilo alımı yavaşladı canım kakadan sonra
Emirin_Annesi10 minibikus işte 2 aydır iyi kilo almıştı ama 3.ay kontrolünde 700 gr gibi bsy almıs acaba hemen emip çıkardığı içinmi die tereddüt ettim doktor normal dedi ama
LokumAnnesii Emirin_Annesi10 kilo alımının kakasıyla alakası yokmuş aslında yediği yaramıyo derler öyle olunca ama alakası yokmuş 🤷🏻♀️
Papatyannesi Emirin_Annesi10 yani bilemedim. Bizim doktor bana kısıtlama getirdikten sınra şimdi iyi çok şükür ama sizin doktorunuz bebeğinize göre konuşmuştur elbette geçmiş olsun ✋🏻