Kızlar 2 aylıkken falan günde 1 kez kaka yapıyordu oğlum sabah 6dan öğlene kadar ıkınıyordu ve anca yapıyordu. Şuan 3.5 aylık Sonradan biogaia kullanmya başladık doktor tavsiyesiyle. Hemen düzenledi kaka yapmasını fakat bu seferde günde 5 6 kez kaka yapıyor. Sadece anne sütü alıyor. Sürekli hava yutan bi bebek zaten ama öyle böyle yutmuyor havayı midesine oturuyor resmen Her emme sırasında ve sonrasnda gürültülü bi sekilde gaz çıkarıyor ve kakasınıda yapıyor yada bazen kaçıyor gaz çıkarırken. İlk zamanlar normal dedim ama artık sürekli bez değiştirmekten sıkılmaya başladım. Doktora 5 6 kez kaka yapıyor dediğimde ne güzel bağırsakları iyi çalısıyor dedi ama sizce bu kadarı fazla değilmi. Az midesinde dursun yarasın emdiği istiyorum🤦♀️🤦♀️🤦♀️