Areninannesiii ben bu sene normal mont kullandım ama seneye ikili takım olanlardan alacağım kızım 2 yaşında olacak inşallah 👍🏻 kayak takımı tarzı diye geçiyor sanırım alt pantolon ayrı salopet tarzında üstü de normal kalınca bir mont oluyor. Çok soğuklarda pantolonunu da giyer diğer zamanlarda sadece mont olarak kulanır diye düşünüyorum