Areninannesiii Kizlar bebegime astronot mont aldim seneyede giysin diye 12 ay aldim😂😂🤦🏽♀️ Siz normal montmu astronot montmu kullaniyorsunuz hangisinden memnunsunuz ?
1prensAnnesii Areninannesiii ben ayaklı astronot tulum aldım memnun değilim malesef keşke normal mont alsaydim😕
Mom622626 Areninannesiii her ikisinide kullanıyorum, karlı günlerde astronot diğer günler normal mont ve çizme.
1prensAnnesii Areninannesiii yan8 bilemiyorum sanki normal mont daha kullanışlı olur gibi geliyor bana
Efeefe52 Areninannesiii bende de decathlon marka astronot mont var ekstradan Bi tane de normal montu var 11 buçuk aylık bebeğim ben astronotdan çok memnunum. Seneye tekrar almayı düşünüyorum. Bacakları üşür mü beli açıldı mı derdi yok.
Mom091 Areninannesiii 12/18 ay almıştım geçen yıl. Tam oluyordu. Çok sıcak tutuyor kesinlikle ama çok kaba ya. Çocuk yürüyemiyor öyle kaba😁
D92 Areninannesiii ben de kullanıyorum astronot mont lcw den 180₺ ye aldım ve çok memnunum kar kış eve geliyorum sıcacık ayakları elleri. sadece içinde biraz daralıyor giyerken. ayına göre herşeyi büyük alırım tombik çübkü ama bunu tam aldım zaten lcw bol üretmiş mont diye
Areninannesiii D92 himmm dogrudur canim bende buyuk aldim baya 3 bucuk aylik suan 12 ay aldim umarim bu sene giymesi icin olur 🥰😂
Dildare Bu aralar astronot kullanıyoruz marks&spencer’dan almıştım giydirmesi çok kolay ve sıcacık tutuyor çok memnunum.
Zeytin_cekirdegi Areninannesiii. Astronotu oğlum 7 aylıktı aldğmda öyle hayrlıyorm 1 yaş aldm memnunum vçcanm