Sltn01 cnım benim bebe 4 aylıkken bile aynı senin gibiydi ben tahlil yaptırdım takıntı haline getirdim cünkü kanında enfeksiyon cıktı kalbi bu yüzden hızlı atıyomus bu da yorulup daha cok uyumasına sebep oluyormus 5 tane igne yedik düzeldi ama benimki ciddi ciddi cok uyuyodu ben Baska seylerdn suphelenmiştim gözünü acmıyodu herif cok kafana takılıyorsa bir baktı kanına