27 sinde 3 aylık olacak . Size şöyle anlatayım. Gece 12 de yatıyor sabah 5.30 6 gibi kalkıyor emiyor geri yatıyor 9.30 gibi kalkıyor . Sonra 12.30 1 gibi yatıyor geri 3-4 gibi kalkıyor sonra emiyor geri hemen uyuyor 6 gibi kalkıyor . Sonra 8 gibi geri yatıyor 9.-9.30 gibi kalkıyor . Yani çok mu uyuyor burda okuyorum o kadar uyuyan yok acaba benimkinin hormonlarında mı sorun var bıraksam hep uyuyacak. Bu arada sarılığı vardı 2 aylık olunca bitti uzun sürdü . Perşembe doktor doktor kontrolü var ama yinede bilgili olan annelere sormak istedim