Aselarife valla ben de öyleyim ama zorlamak da istemiyorum. Biraz yese doyunca dudaklarını kilitliyor yemiyor. Burda yazanlar vardı, çocuğu bi tas yiyenler imrenmiyorum diyemem. Ama her çocuk aynı değil. Hem onlar daha minicik, aç kalsalar kıyameti koparırlar diye düşünüyorum 😀