Busragokceberra Eser bey (Memorial) küçük oğlum için gidiyoruz , Gökhan bey (Anadolu B. Onat) büyük oğlum için gidiyorduk. İkiside çok iyi bana göre. Devlet hastanesindeki doktorları bilmiyorum fakat Eğitim Araştırma’da alerji nedeniyle 3 gün yattık çok ilgililerdi. Çocuk bölümü o açıdan hoşuma gitmişti hiç beklemiyordum.