Stellaa maşallah size 😍 benim kızım 15 aylık, bir buçuk hafta önce başladı ayakta durabilmeye, iki adım ötesinde durup çağırınca hemen emeklemeye geçiyor daha adımı yok darısı başımıza inşallah 🙏 kızım ayakta desteksiz durmaya başlayınca bir haftaya yürür dediler ama öyle olmadı 😂 prematüre olduğu için galiba, ama sanırım normal bebekler bu aşamadan sonra bir iki hafta içinde yürümeye başlıyorlar 🥰💕