Kızlar haftaya 10 aylık olacak bebeğim. Sıralıyor, bişeyleri iterek yürüyor mesela sehpayı. Ellerini bırakıp durmaya da başladı. Şimdi de sanki adım atmaya çalışıyor ellerini bırakıp sadece 1 adım atıp düşüyor mesela. Ne zaman yürür bu aşamadan ne kadar süre sonra yürüyorlar