Cevrecianne 6 aylıkken işe başladım şu an 8aylık. İki ay annem geldi baktı, geçen hafta bakıcımız başladı işe. Şu an annemle duruyorlar ama gidecek bu hafta annem. Bakıcı ya da yarım günde alıştı neysek, beraber oyunlar oynuyorlar. Ben süt depolayamadım maalesef çok emen bi bebekti sapmayla çok az geldi süt. Ben yokken 2 kere mama veriyorlar gelince emziriyorum. Gerçi artık sütüm doyurmuyor onu akşam mama takviyesi yapıyorum. İlk gün zor oluyor anne açısından ama sonra alıştım. Şimdi de bakıcıyla yanlız kalınca ne olacak stresi var