Fatma52 geçmiş olsun bunu söylemek istemezdim ama maalesef zor geçen bir durum. Kızımdan biliyorum yasadik bire bir. 1 yaşında ortaya çıktı kan oluyordu dediginiz gibi ama öyle çok değil birka c damla. Kaka saatlerce yapamıyordu. Çatlak dedi doktor. Bir toz kullandık, oturma banyosu yaptırdık kremleri falan vardı şuan 2 yaşında baya düzeldi