Gulogokhan şöyle ki.. Her bebek kalbi 2delik ile dünyaya gelirmiş.. Zaten bu delikler olmazsa bebek yaşayamazmış doğumdan sonra kapanırmış bazı bebeklerde bu hemen olmaz bi kaç aya kapanırmış ve hiç bir sıkıntılı durum yaratmazmış bebek için.. Üzüntü yapmayın kendinize sizi çok iyi anlıyorum bizim de 2.ay kontrolünde çıktı ve hemen ardından çocuk kardiyologuna gittik bu yazdıklarımı söyleyen prof Dr.