Gulogokhan ben evlat acısı yasamıs bı anneyım sımdı bı evladım daha var onada ben hamıleyken kalbınde parlaklık var dedıler bende cok korktm hep korku vardı ıcımde hamılelık boyunca sizi cok iyi anlıyorum Allah a sığınmak en guzeli Rabbim büyük ve ben yanlıs bı bılgı vermemek ıcın yazmamıstm emın değilim cunku ama coğu bebekde boyle bısey olabılceğini zamanla kapancağını duymustm diye hatırlıyorum siz yinede bı doktorla sabit kalmayın bı kaç doktora gostern ınsallah Allah sağlıklı ömür nasip etsn yavrunuza 💕