LadyD çok ilginç gerçekten ikimizde de aynı şikayetler var diyet sizde işe yaramıyor ama alerji var diyorlar biz diyetle rahatlıyoruz alerji yok diyorlar 🙈 ben diyeti açınca şikayetler geri geldi ama doktor koskoca doçent olmuşum ben diyet yapma diyorum sen yine de yapcam diyorsan yap a getirdi 🤷♀️ Hem kendi kafanıza iş yapacaksanız biz niye varız diyorlar hem de eskiler gibi tavsiyeler veriyorlar gaz her çocukta olur zamanla geçecek kussun bişey olmaz alerji olsun alışır zamanla tel kriterleri kilo alıyor mu alıyorsa tamam ağlaya sızlaya büyüyecek bir şey olmaz. sizin belki de diyetini yapmadığınız başka basit bir şeye alerjiniz vardır. Mesela gluten. Sanırım ekmek yiyorsunuzdur. Gerçekten bir şekilde büyüyecek bebekler diyorlar ama onlar huzursuz olunca bizim canımızdan can gidiyor sanki. Temmuza kadar izniniz olması iyiymiş benim bitti bile iznim bi süre daha gitmek istemiyorum bakalım inşallah. İnsan bebeğinin her anında yanında olmak tüm bakımını üstlenebilmek istiyor