umreyus ah canım cok zor bende sağarak besliyorum. Şuan 7 aylık, ilk zamanlar öyle zordu ki, bebek durmuyor, 2 saatte bir süt sağmam lazım, tekim, sağmayınca ateşim fırlıyor. Umarım tek değilsindir bebek bakımında. Ama geciyor, 4 5 aylık olunca daha kolay olacak insallah