umreyus tam 3 ay oldu sagarak veriyorum 40ım cikana kadar annemle kaldim sonra eve gecince bi duzen olusturdum sagarken bi sekilde oyalamaya calisiyorum ama bazen zor oluyor tabi ama anne sütü aldigi icin mutluyum bi sekilde sabrini veriyor Allah 😊 duzen olusturduktan sonra disarida cikabiliyorum sadece makinam her zaman yanmda onsuz biyere gitmiyorum 😀