Defnemiraymoms bizde 1 aylığız,uyku vakti geldi,iyi geceler diyerek birkaçkere tekrarlaya tekrarlaya battaniye ile kundak yaparak sarıyorum,gözlerininide kapatıyorum,dizlerimde babynest yatağında sallayarak uyutuyorum.birkaç gündür buna alıştı ,uyku vakti diyince o moda giriyor kendiside artık .Kundaktan açılmak istesede popoya pışt pışt yaparak ellerimle tutarak açtırmadım, ,sonra kendiside açmadı bidaha.bi deneyin isterseniz🤗ben birkaç gündür böyle çok rahat ettim☺️