Yedaarven Ceylancns Bir şey olmaz emzirebilirsiniz, ters emzirmeyi denemediyseniz onu deneyin mutlaka. Sertlik, kızarıklık ve bölgede ateş varsa mutlaka aile hekimine gösterin duruma göre o antibiyotik başlar veya cerraha yönlendirir.
Ceylancns Yedaarven ters derken ben tek yapabilir miyim biri mi tutuyor ? Süt gelmiyor diye emmiyor resmen o göğsü
Yedaarven Ceylancns Sağ memeyi emzirir pozisyonda sol memeyi, sol memeyi emzirir pozisyonda sağ memeyi emzirirseniz ters emzirme oluyor. Birde sertlik var demişsiniz ya o sertliğe bebeğin çenesi gelecek şekilde tutturabilirseniz öyle de açılabilir.
Didoo0408 Ceylancns bebeğinizi sağ göğsünüzü emziriyo gibi sol göğsünüze götürün öyle emsin süt geliyor o zaman
Baharceyhan Bende sürekli oluyorum evdeki sağma makinaları fayda etmiyor önce sıcak duşa git iyice masaj yap acıyor diye kısa kesme masajı iyice ov sonra hemen bebeğini emzir bebeğin çekmesiyle hemen açılıyor bebeğin emerken de eşin o sertlik olan yerleri bebek her çektiğinde yukardan aşağıya doğru ittirsin çok acıyor ben ağlıyorum resmen ama bebek çektikçe oranın açıldığını hissediyorsun çok geçmiş olsun
Ceylancns Didoo0408 denedim zorla savaşarak istemedi öyle emmek ama birazcık emdi :( sağıyım dedim açılmıştır dedim yok 10 cc anca çıktı ;(((
Ceylancns Didoo0408 o kadar kötüyüm ki ağlıyorum her masaj sonrası daha da şişiyor sağıma gelince çıkmıyor çok kötüyüm 😢😢😢
Didoo0408 Ceylancns bende yaşadım canım biliyorum o duyguyu ama dediğim gibi bende sağım yaptım olmadı masaj yaptım olmadı en son dediğim gibi tersten emzirdim ben hemen faydasını gördüm anında yumuşadı inşallah sizinde bir an önce iyileşir çok geçmiş olsun canım
Kaplan55 Canım benim bendede çok oluyordu ben banyoya girip duş alıp göğsümü ovalayip daha sonra bir tarakla göğsümü yukardan aşağı tariyordum sende dene eminim çok faydasını goruceksin sonucunu yazarsan sevinirim
Ceylancns Azelyut bebeği tam tutamıyorum kafasını koluma koyup bacakları yandan dışarıya uzanıyor altına birşey koyuyorum ki düz olsun vücut diye :/ umarım doğru yapıyorumdur
Engineer_mommy Ceylancns Ceylancns canım merhaba. Ben mastit olmadım şükür ama iki kez göğsüm tıkandı. Çok sızladı. Birinde bebeğim 5 günlüktü. Ağız sütü koyudur tıkamıştır dedi doktor. Unutmuşum o göğsümden emzirmeyi. Mememin başı olmayınca emzirmemiş olabilirim. Sıcak soğuk kompres ile geçmişti. Önce 10 dk sıcak suya batırılmış bez sonra 10 dk soğuk buzlu suya batırılmış bez uygulayıp elektrikli sağım aleti ile sağmıştım. O geçirmişti. İkinci olduğumda yine aynı göğüsüm bir aylıkken tıkandı. Süt arttırıcı çaylar içmiştim masaj yapmıştım birden damarlarım semsert oldu. Bu sefer sıcak soğuk işe yaramdı. Duşlar uykular hiçbiri. Daha sonra youtubedan göğüs masajı izledim ters masaj diye birşey vardı. Ucundan geri doğru yapılıyormuş. Eşim yaptı. Damla damla gelmeye başladı masaj sırasında. Bir yarım saat zeytinyağı ile ovduk videodaki gibi. Hemen sağım makinesini taktım. Açıldı şükür. Sen de bir dene istersen. İnşallah işe yarar.
Ceylancns Engineer_mommy inşallah canım benim eşim benek yağıyla masaj yapıyor yukardan aşağı dairesel hareketler vs ama bana mısın demedi
Ceylancns Engineer_mommy hatta bana da mastit değilsin göğüslerim tıkalı diyorlar. Göğsüme bakınca zaten tıkalı noktalar minik toplar gibi belli :( sıcak uygulama vs duş bunları da denedim . Soğuk uygulama deniycem
Btl0610 Çok ilerlemeden hastaneye git bence. Çünkü benim de ateşim vardı o da enfeksiyon belirtisi.antibiyotik hap verdi geçmedi enfeksiyon arrtı mecbur iğne başladı anca o geçirdi 1 hafta ateşim düşmedi. Çok zor Allah yardımcın olsun bence ilerletmeden hastaneye git. Ve soğuk lahana uygula mutlaka. Lahanayı buzluğa koyup göğüsünde ısınana kadar beklet.
Elf58 Ceylancns ben inanamaıştım bu tarak olayına ama kesin kalkın ve deneyin 1 kere oldum tam oldu ateşim 40 a çıktı öyle düzeldim taradık sonrada bebeğimi emzirdim açıldı göğüsüm biraz sağ ama sütünü