Alparslanmom Evet domates alerjik bir besindir, o yüzden geç verilir. Ama benim bebeğim yeme konusunda bayağı yatkın olduğu için ve iki tarafın ailesinde de hiç alerjik durum olmadığı için bir tane verip denedim. Zaten veriş o veriş, sürekli domates istemeye başladı 😀 eline alıp suyunu eme eme yiyor, çok seviyor. Ama siz emin olmadan vermeyin tabii ki.
Ben her gün bir öğün sebze, bir öğün meyve ve bir öğün de kahvaltı (peynir, yumurta) veriyorum. Et ürünlerini ise sebzelere katarak veriyorum.
Bebeğimin kilosunu en son 6 aylıkken ölçtürdüm. O zaman 8350 kiloydu. Şu an sanırım 9 ile 9 buçuk kilo arasıdır diye tahmin ediyorum.